lillgrodan

Alla inlägg den 23 mars 2015

Av Sara - 23 mars 2015 19:46

Idag skulle vara en sån där måndag. Ja, en sån där när man får så galet mycket gjort. Ni vet när man vaknar, onödigt pigg, kör igång med tvätten, tar en promenad, tar hand om disken. Hinner duscha, sminka sig och välja kläder medvetet och sen dessutom hinner sitta ner och i lugn och ro läsa/surfa och dricka te. Det skulle vara en sån dag idag. En sån bra start på veckan och sen skulle resten bara flyta på av sig självt. 

Jo tjena! Jag vaknade med ett ryck kl.11.10 istället för kl.06.45 som det var tänkt från början. Bra drag Sara, bra drag!

Inte så mycket att göra åt. Förmiddagen fick istället för hushållsysslor och själavård bestå av lunch, lite slösurf och sedan fick jag helt sonika klä på mig och traska till praktikten. Som jag tack och lov inte missade trots min ovfrivilligt långa sovmorgon.

Anyways. Dagen är till ända och efter att mina lektioner för dagen var över tog jag beslutet att gå i lite affärer innan jag gick till COOP för att köpa mjölk till kaffet... 

Jag vill så gärna vara rik och köpa nya, fina kläder! Ibland är det fan farligt att fönstershoppa! 
Mest fina saker hittade jag på H&M, där de nästan alltid har fina saker! Jag måste nog se över min budget nu på onsdag när CSN kommer och se om inte jag har råd att gå och köpa lite nya vårkläder. 

Bland annat är jag grymt sugen på dessa plagg:

       

Dagens outfit består av mina slitna jeans, min Tenacious D-tshirt, en stor röd halsduk och min älskade skinnjacka <3

 

Tiden som spenderats hemma har fyllts med lite Tolkien, mycket videoredigering och ännumer choklad och kaffe <3

 

Ovido - Quiz & Flashcards