lillgrodan

Alla inlägg den 12 mars 2015

Av Sara - 12 mars 2015 21:40

Jag vet inte om jag är den enda, men skit samma! Jag har iallafall två lägen. Det ena innebär att jag vill träna oavbrutet och enbart äta morötter och broccoli i resten av mitt liv. Det andra innebär att jag vill ligga under ett täcke och vältra mig i socker, färgämnen och transfetter tills min kropp ger upp och jag dör av hjärtfelsdiabetesproblemstumörer. Men, de senaste dagarna har varit någon slags kombination, vilket känns udda. Eller ja, det känns som att ena hjärnhalvan är inställd på träning och morötter men den andra är inställd på hjärtfelsdiabetesproblemstumörerna. Detta innebär att jag går och tränar som jag ska, svettas som en gris. Äter den mat jag ska och inte speciellt mycket mer, men att i mina tankar sitter jag ständigt i ett badkar fyllt av chokladglass och salta lakritsfiskar - enbart för att min plånbok gapar så tomt att jag inte har Råd att äta varken chokladglass eller salta fiskar. Vilket i och för sig är bra för då slösar jag ju inte mina pengar och jag stoppar inte i min kropp saker den verkligen inte behöver. Men ändå sörjer jag. Tröstlöst söker jag upp bilder på färglatt godis och krämig glass på ställen som tumblr. och we??it. Jag kan liksom inte hjälpa det!
Därför tänkte jag nu att jag också skulle tvinga in er, som läser, i detta sockersug genom att delge er några av dessa fantastiska bilder. Jag vill poängtera att de flesta av dessa bilder är sådant jag hittat online och inte tagit själv!

Ovido - Quiz & Flashcards