lillgrodan

Alla inlägg den 20 mars 2015

Av Sara - 20 mars 2015 07:27

den här veckan har minst sagt varit lång. Till skillnad från förra veckan har jag nu varit i skolan mycket längre dagar och det känns. Jag har dessutom inte kommit iväg till träningen då jag varken haft samma tid eller ork som jag brukar ha. Men så kan det vara ibland. Jag satsar på att komma iväg i helgen istället.
Just i skrivande stund sitter jag och äter havregrynsgröt som smakar äppelpaj och dricker dagens första kopp kaffe. Om en stund ska jag gå iväg till skolan och på riktigt påbörja denna veckans sista arbetsdag. Men även om det är väldigt intressant och roligt så skulle jag helst vilja stanna hemma och städa idag. Det skulle jag ha behövt gjort hela veckan, men när jag kommer hem på eftermiddagarna är jag så trött att det bara blir pyttelite gjort innan jag somnar.
Nåväl. Idag blir det andra bullar för ikväll ska hemmet glänsa!

Ovido - Quiz & Flashcards