lillgrodan

Alla inlägg den 19 januari 2014

Av Sara - 19 januari 2014 11:44

Söndagar är alltid så otroligt fulla av pepp och kärlek. Jag har under den senaste tiden börjat varje söndag med ett härligt pass i cirkelgymmet och lite crosstrainer. Det är det perfekta avslutet på veckan helt enkelt. Idag ska det dessutom kalasas. Kusin-vitamim fyller nämligen 20 år precis just idag!
Helgen har varit fin. Fredag och större delen av lördag spenderades hos en mycket fin vän och vi fick till otroligt fina bilder med min lilla nikon. Därefter fick en lååååång promenad med en annan kär vän avsluta en mycket bra dag.
Maten har gått bra att sköta förutom lite saft och ett halvt glas lightläsk igår. Jag känner mig pigg, peppad och livet är på väg i rätt riktning igen! På onsdag är det vägdag och jag ska se hur mycket en veckas slit kan ge.
dessutom börjar jag veckan med det bästa jag vet, nämligen cirkelpasset på Karma 07.10 med J!
ha en fortsatt fin söndag så hörs vi!

Ovido - Quiz & Flashcards