lillgrodan

Alla inlägg den 12 januari 2014

Av Sara - 12 januari 2014 16:49

Jaha du, vad ska man säga? Minst hundra år sedan jag skrev något här överhuvudtaget men det ska det minsann bli ändring på!

Har massor att berätta om i mitt liv känns det som. Ska bara komma på hur tusan jag ska sätta ord på det!

Kan iallafall börja med att berätta om ett av mina nyårslöften:

Jag ska börja använda min kamera mer flitigt!

Tyvärr får min stackars Nikon D3100 många gånger bara ligga och samla damm men det ska det minsann bli ändring på nu! Dessutom ska jag försöka framkalla alla bilder jag tycker om. Det är ju så mycket roligare att titta på ritkiga pappersbilder!

Annars är det väl skolan och träningen som tar upp det mesta av min tid, eller som borde göra det rättare sagt. Har lagt märke till att jag spenderar onödigt mycket tid framför YouTube just nu vilket är en vana jag borde lägga av med.

Kanske man skulle avsätta datortid åt sig själv? Man behöver ju inte sitta mer än en timme om dagen egentligen (om man inte ska plugga vill säga)

Nu hoppas jag att ni kommer ha en fortsatt trevlig kväll och tipsar er om att titta på SVT2 ikväll kl 20.00 då de visar filmen 7 dagar <3


 

Bjuder på en helt oredigerad bild ur min älskade kamera som avslut.


Ovido - Quiz & Flashcards