lillgrodan

Alla inlägg den 16 april 2015

Av Sara - 16 april 2015 08:16

Ni vet när man får en idé. Inte bara en sån idé som innebär att man kommer på vilken mat man vill servera till middag eller hur man ska ha möblerna i vardagsrummet. Utan en projektidé. Den känslan går jag med i magen nu och önskar att jag hade oändligt med tid och pengar så att det på en gång gick att genomföra. Jag tänker inte skvallra vad det kommer handla om förens jag säkert vet att det blir av, men om det gör det: jävlar vad skoj det kommer bli!
Idag är näss sista VFU-dagen och det känns sorgligt att snart behöva traggla i skolbänken igen efter att ha fått göra det jag vill leva med i resten av mitt liv i fem veckor. Men det finns ju inget jag kan göra åt det annat än att fokusera på vad det kommer att leda till. Nu är det dags för filmvisning.
Ha det!

Ovido - Quiz & Flashcards