lillgrodan

Alla inlägg den 9 april 2015

Av Sara - 9 april 2015 18:18

typ iallafall. Ingen VFU denna vecka då alla Gävles gymnasieelever har påsklov. Detta innebär inte att jag är ledig, eller jo, nästan. Jag har lite lektioner som ska planeras och lite plugg som borde göras. Men sån förstaklass-prokrastinerare som jag är så blir såklart inget gjort. Eller, nu ljuger jag igen. Jag har tränat två pass, städat nästan hela lägenheten och umgåts med min fina sambo. Nu sitter jag på gymmet och försöker återhämta mig innan det är dags att gå hem och fortsätta styra upp lektion i litteraturhistoria. För jag har börjat, jag är bara inte klar.
Smoothies har blivit min nya grej btw! Jag älskar hela konceptet! Ta några frukter/grönsaker du gillar, mixa och drick! Min favorit består av:
2 dl hallon
3 dl juice (ananas/apelsin använder jag)
Lite spenat
En banan
Mixa och njut

I smoothien på bilden är det:
Kiwi
Spenat
Banan
Ananas/apelsin juice

Ovido - Quiz & Flashcards