lillgrodan

Alla inlägg den 16 februari 2015

Av Sara - 16 februari 2015 17:18

Åh vad det är länge sedan jag kom iväg till gymmet! Men men, nu sitter jag här iallafall. Väntar på att cirkelpasset ska dra igång 17.30
Att träna i cirkelgym är helt klart bland det bästa jag vet. Övningarna är simpla så att man kan fokusera på tekniken fullt ut och på 45 min får man svettas bra nog rejält. Bästa uppladdningen är ändå att skrolla igenom instagram och Pinterest efter schysst inspiration och samtidigt fylla magen med kaffe.
Nu ska jag fortsätta skrolla

Av Sara - 16 februari 2015 14:18

Jag fortsätter hinka kaffe i hopp om att hjärnan ska fungera. Något rätt måste jag ju gjort för jag har iallafall kommit igång en aning med pluggandet och lyckats hitta en artikel/avhandling att läsa till en av analyserna som ska lämnas in i slutet av veckan. Faktum är att allt arbete för den här kursen (specialpedagogik) ska lämnas in i slutet av den här veckan och som vanligt är jag i sista minuten med allt. Eller ja, inte riktigt allt den här gången då en av litteraturanalyserna redan är färdig! Bara artikelanalys och uppsatsskrivande kvar, de två största uppgifterna på dessa 7,5 HP. Att jag dessutom dricker så mycket vatten och kaffe att jag måste kissa typ var fjärde minut är väl en annan sak. Men, så får det vara! Jag blir iallafall inte hungrig lika snabbt om jag dricker mycket. 
Min senaste favoritsak är de fantastiska spellistor som Spotify har. Där du kan välja en spellista som är anpassad efter humör/sysselsättning. De har blivit en väg till massor av bra, ny musik för mig. Annars fastnar jag lätt i samma hjulspår. 
Hörde nyss Ellie Gouldings nya "Love me like you do" och den är ju helt magisk! 
Nåväl. Nu blir det mer plugg, kaffe och ännu en kisspaus ;)

 

Av Sara - 16 februari 2015 12:19

idag är en sån där dag när jag vill göra allt på en gång igen. Jag vill plugga, men är för trött. Sen vill jag sova men då är jag för pigg. Nu har jag iallafall spelat in lite HP-spel med sambon och dricker dagens första kaffe, med smör i! Har läst någonstans att det ska vara bra så jag tänkte, varför inte? Smakar inte så mycket men det är väl vara bra antar jag. Idag tänker jag föresten inte kliva ur min pyjamas förens jag ska träna ikväll! Sådeså!

Ovido - Quiz & Flashcards