lillgrodan

Alla inlägg den 10 februari 2015

Av Sara - 10 februari 2015 06:55

Helt sjukt. Jag kom i säng typ 20.15 igår kväll och somnade relativt omgående. Det är varken likt mig att gå och lägga mig så tidigt eller att faktiskt somna när jag går och lägger mig. Men, något som är ännu mer olikt mig är att vakna före klockan och Kliva Upp när jag vaknar. I vanliga fall, om jag vaknar före väckarklockan, gör jag allt i min makt för att somna om och sova en stund till. Jag gjorde det även idag men insåg efter ungefär 5 minuter att det inte skulle gå och att jag, med största sannolikhet, skulle vara betydligt tröttare när jag vaknade nästa gång Om jag faktiskt skulle somna. Så istället klev jag upp, drog på mig min OnePiece och kokade kaffe. 
Det är så vansinnigt mysigt att få sitta i en relativt tyst lägenhet och slöplugga med youtube/musik i bakgrunden och nykokt kaffe i magen. 
Nu är klockan strax efter 07. Jag ska snart fixa det sista innan det är dags att gå till skolan och innan dess fördriver jag tiden genom att samla inspirationsmaterial på WeHeartIt <3. Det är verkligen världens bästa sida för att hitta inspo, oavsett om det är till god mat, träning, resor eller mode. Jag blir så glad och motiverad av att sitta där och scrolla igenom bilderna. 
           

Ovido - Quiz & Flashcards