lillgrodan

Alla inlägg den 26 augusti 2013

Av Sara - 26 augusti 2013 19:18

Spenderar större delen av min tid hos pojkvännen på Västerberg nu.

Trivs verkligen som fisken i vattnet, både i lokalerna och med folket. Önskar bara att jag också fick gå i skolan där, även om jag är väldigt nöjd med min plats på Högskolan i Gävle.

Imorgon har jag dessutom min första lektion på de här fem åren som väntar mig. Det känns nervöst och otroligt spännande då jag imorgon kommer att "på-riktigt" träffa min officiella klass för första gången. Lite läskigt är det verkligen. Svårt är det också att få tag i litteraturen. Har än så länge bara hittat en bok som jag inte kunnat beställa än. Jag är verkligen inte van det här med att behöva göra saker själv när det handlar om min utbildning. 

Hoppas att morgondagen går bra.

Kvällen kommer att spenderas med Anders internatkamrater (och Anders såklart), tittandes på Idol från kl. 20.00

Även om det är hyffsat kass TV så är det tillräckligt underhållande för att fördriva tiden med.

Hittills har vi haft supertrevligt här på internatet med sällskaps-spel och fina diskussioner. 

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards