lillgrodan

Alla inlägg den 22 augusti 2013

Av Sara - 22 augusti 2013 10:11

Nu när jag ska lära mig att åka kollektivt varje dag så passar jag på att utnyttja tiden som annars bara skulle gått åt till att sitta och sova eller något annat kreativt. 

När skolan drar igång på riktigt kommer jag troligtvis att ägna den timme varje morgon som resan kommer bestå av till att skriva arbeten men än så länge blir det här jag skriver. 

Gårdagen spenderades med att gå en rundvandring på skolan och därefter delta i N0llningen.

Vi blev uppdelade i fantastiskt fina lag och fick sedan i lagen måla en flagga och skriva en lagsång. Otroligt rolig syssla må jag säga! Därefter hölls det femkamp mellan lagen. (Bönderna, det laget jag deltog i, kom såklart sist. Men vi är inte ledsna för det). 

Idag kommer vi att grilla lite, mysa på med lite mer lekar och senare ikväll vankas det brännboll, men jag är inte säker på om jag kommer hinna/orka vara med så länge :)

     

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards