lillgrodan

Direktlänk till inlägg 13 januari 2014

Dag 1 utan "sweets" avklarad!

Av Sara - 13 januari 2014 20:33

Sådärja! Sitter för stunden och dricker en vaniljshake från #Itrim som mitt sista mål för dagen. 

Sammanlagt har jag idag ätit 4 frökex med Ockelbo Svart, 1 dl Turkisk Yoghurt med 1 smulad müslibar till, säkert fem clementiner, tre ganska äckliga, osötade amerikanska pannkakor gjorda på glutenfritt mjöl och laktosfri mjölk. Förutom detta har jag också ätit en portion med morötter, köttfärssås och ruccola och nu en vaniljshake och en kopp te te :)

Dagen har varit riktigt bra. Mat och sovklockan har funkat, jag har tränat som en galning och fått ganska mycket vettigt gjort ändå :)

Imorgon väntar webbföreläsning, #träning, möte, middag hos mormor och sen eventuellt ett möte med #UMR.

Tills nästa gång - Ha det!

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sara - 12 maj 2015 07:00


har ni någonsin varit med om att livet gör en helomvändning? Under den senaste tiden har jag verkligen känt mig deppig och nedstämd, som att allt är meningslöst och helt saknar syfte. Men för några dagar sedan, närmare bestämt i Onsdags, kändes det s...

Av Sara - 5 maj 2015 10:00

Mest största sannolikhet har de flesta människor någon gång i sitt liv upplevt en känsla av avund. Önskat sig någonting som någon annan har. Det kan vara småsaker, som en leksak eller en frisyr. Men det kan också handla om livssituationer, upplevelse...

Av Sara - 29 april 2015 10:49

igår var en knepig dag. Den började helt okej och jag kände hopp om att kanske få något vettigt gjort på skolan. Visst blev det väl så också. Jag fick byta några ord med mina kurskamrater, läste lite kurslitteratur och var på ett intressant seminariu...

Av Sara - 28 april 2015 13:01

jag förstår att jag kanske tar på mig för mycket, eller att livet vore lättare om jag var bättre på struktur. Men just idag känner jag mig otillräcklig. Det känns som att jag har tusen saker att göra och ingen tid att göra det på. Idag har jag först ...

Av Sara - 25 april 2015 18:56

Gårkvällen var skoj. Kort men väldigt skoj. På tok för mycket vin på alldeles för kort tid resulterade att jag kröp i säng innan grabbarna ens hunnit ut på krogen. Men det gjorde inget, för jag tror att jag verkligen behövde sova efter två intensiva ...

Ovido - Quiz & Flashcards